سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
منتخب دیگران پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۲:۲۵:۰۵

بومی شدن کامل صنعت حفاری ایران
ایران دریلینگ: صنعت حفاری چاه‌های نفت و گاز در کشور بطور کامل بومی و بخش مهمی از تجهیزات کاربردی این صنعت ساخت داخل شده است. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: پیش از انقلاب اسلامی، حفاری در کشور در دست خارجی‌ها بود و در کمترین عمق به نفت می‌رسیدند، اما امروز متخصصان ایرانی در شرایطی سخت‌تر و در عمق بالای چهار هزار و ٥٠٠ متری مخازن را حفاری و تولید نفت را تحقق می‌بخشند. وی گفت: حفاری در ایران به دلیل پیچیدگی‌های خاص مخازن نفتی بسیار دشوار است و شرکت‌های غربی به این مهم آگاه هستند و فکر می‌کردند که ایرانی‌ها توان عملیات حفاری را نداشته و این صنعت متوقف می‌شود، اما تلاشگران و سخت‌کوشان ایرانی این صنعت راهبردی را هدایت و راهبری کردند بطوری که هم‌اکنون رقیب آنان در پروژه‌های نفت و گاز شده‌ایم.

بهمنی به توانمندی‌های صنعت حفاری کشور اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون شرکت ملی حفاری ایران ٧٠ دستگاه حفاری خشکی و دریایی ملکی در اختیار دارد و تا پایان امسال سه دکل دیگر به تعداد دکل‌های این شرکت افزوده خواهد شد.شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت‌های بالادستی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که در اول دی‌ماه سال ١٣٥٨ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد. حوزه ستادی این شرکت در اهواز تمرکز دارد و خدمات آن در بخش عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی در مناطق خشکی و دریایی ١٠ استان نفتخیز کشور ارائه می‌شود.


  کد خبر : 332
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :